سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستیِ دنیای پست را از قلبم برکَن که از آنچه نزد توست، باز می دارد و مانع جستجوی وسیله رسیدن به تو می گردد و نزدیک شدن به تو را از یاد می بَرَد. [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]

پسرطلائی
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: نظاری سه شنبه 84 اسفند 9   ساعت 1:9 صبح

به زودی با شخصیتهای زیر آشنا خواهید شد...

آقای افشین سگوند  کارشناس علوم اجتماعی

آقای مهندس سعدی 

آقای مجتبی تیموری


نظرات شما ()

نویسنده: نظاری سه شنبه 84 اسفند 9   ساعت 1:1 صبح

 ::شادمهرعقیلی ::

شادمهر عقیلی آهنگساز و خواننده پاپ متولد هفتم بهمن ماه 1351 در تهران است . از کودکی بسیار باهوش بود و با دیدن آلات موسیقی به سمت آنها میرفت.در کودکی با پیانو آشنا شد و از سن ده سالگی ویلن را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد.شادمهر ساز میزد و آهنگ میساخت و معمولا برای ارائه کارها به خوانندگان معمولا روی آنها میخواند.اولین کار خوانندگی شادمهر در ترانه معبود بود که این ترانه نقش بسزایی در موفقیت او داشت.اولین کاست نیز آلبومی با نام بهار من بود که شادمهر در آن ترانه های قدیمی مانند الهه ناز و جان مریم و...که مردم با آنها رابطه خوبی داشتند را اجرا کرد که از این آلبوم استقبال خوبی به عمل آمد.

بعد از بهار من آلبومهای مسافر و دهاتی را عرضه کرد .مسافر کاری متفاوت بود و شعرهایی روان و نوایی محزون داشت که این آلبوم در آن زمان توانست کمبود موسیقی جوان پسند را تا حدود زیادی جبران نماید.

آلبوم دهاتی نیز فضای شادتری نسبت به آلبوم قبلی شادمهر (مسافر) داشت . این آلبوم نیز آلبوم موفقی بود و فروش بالایی داشت و از آنقدر از آن استقبال شد که مجبور به تکثیر مجدد دهاتی شدند.نام شادمهر پس از دهاتی بیشتر بر سر زبانها افتاد و از این پس شادمهر ستاره موسیقی پاپ لقب گرفت.

پس از دهاتی شادمهر آلبوم عبدی خود را با نام آدم و حوا آماده کرد و برای دریافت مجوز به ارشاد فرستاد اما این آلبوم در کسب مجوز توفیقی حاصل نکرد تا این که شادمهر پس از ناکامی در دریافت مجوز آدم و حوا استعداد خود را در سینما محک زد و با بازی در دوفیلم سینمایی پرپرواز(1379) و شب برهنه (1380)محبوبیت خود را چند برابر کرد.

شادمهر حس کرد که دیگر نمیتواند در کشورش بماند و برای هموطنان خود در وطن خود کار کند ایران را ترک کرد.او به کانادا رفت و اولین آلبوم خود را در آنسوی مرزها با نام <<خیالی نیست>> منتشر کرد.که این آلبوم سبکی زیبا و نیز سبکی متفاوت با کارهای قبلی شادمهر داشت و استقبال خوب و فراوانی از آن به عمل آمد .این آلبوم اولین کار موسیقایی شادمهر در خارج از کشور بود.

پس از آن آلبوم بعدی خود آدم فروش را آماده کرد که آلبوم بسیار زیبایی است و مورد توجه بسیاری از هوادارانش قرار گرفت

حالا شادمهر دور از وطن خود در تورنتو کانادا زندگی میکند و او با خروج از کشور میتواند کارهای خود را بدون هیچگونه سانسور و محدودیتی بر هوادارانش عرضه کنند تا هوادارانش از کارهای او بیشتر لذت برند.


نظرات شما ()

نویسنده: نظاری شنبه 84 اسفند 6   ساعت 1:29 صبح

در چهارم مهر ماه 1324 چند جوان نظامی علاقمند به ورزش دوچرخه سواری ، بنامهای « میرزائی، نواب و جانان پور » در خیابان فردوسی تهران اقدام به تأسیس یک باشگاه ورزشی نمودند و به دلیل اینکه اعضای این باشگاه همگی دوچرخه سوار بودند، نام آن را باشگاه «دوچرخه سواران» نهادند. اولین اعضای این باشگاه در بدو تأسیس عبارت بودند از: جانان پور، خاکزاد، گیتی، گریش، کلانی، مهدیون، حسینی،میرزائی و خشایار.

   رفته رفته دوچرخه سواران در سایر رشته های ورزشی نیز از قبیل والیبال، بسکتبال،پینگ پونگ، وزنه برداری، کشتی، شنا، فوتبال، و .... تصمیم به فعالیت گرفت. در این زمان تیم فوتبال « تور » که توسط مرحوم علی دانائی فرد تشکیل شده بود، توانست در یک رقابت، تیم فدرتمند کارگران آبادان را شکست دهد. بنابراین مورد توجه ویژه باشگاه دوچرخه سواران قرار گرفت. مسئولان وقت این باشگاه با مؤسس تیم تور به توافق رسیدند تا از آن پس این تیم با نام تیم فوتبال دوچرخه سواران در مسابقات شرکت نماید.

   پس از یک سازمان دهی نسبی در باشگاه، « پرویزعموقلی، گرائیلی، دانایی فرد و سیدآقاجلالی » به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند. بنابر این تیم فوتبال دوچرخه سواران در سال 1325 اولین حضور رسمی خود را در مسابقات باشگاهی با کسب دو عنوان نایب قهرمانی مسابقات باشگاه های تهران و نایب قهرنانی جام خذفی تهران با موفقیت به پایان رسانید و سال 1326 نخستین سال صدرنشینی این تیم با قهرمانی در مسابقات جام حذفی تهران بود.

   اولین دیدار رسمی باشگاه دوچرخه سواران در پانزدهم اسفندماه 1328 در مقابل تیم شاهین با حضور 2000 تماشاگر در ورزشگاه امجدیه « شهید شیرودی فعلی » برگزار گردید که طی آن اولین گل تاریخ فوتبال این تیم توسط بیوک جدی کار از نقطه کرنر به درون دروازه شاهین ارسال شد و این تیم با نتیجه یک بر صفر مقابل شاهین نخستین پیروزی خود را جشن گرفت.

این باشگاه در سال 1328 نام خود را تغییر داده و عنوان « تاج » را برگزید و در همین سال مقام قهرمانی باشگاه های تهران را نیز کسب کرد. از آن به بعد « تیم فوتبال تاج » به دلیل حضور تعدادی از نظامیان در ترکیب آن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. و از آنجا که مرحوم علی دانایی فرد، پایه گزار فوتبال این باشگاه، به رده های پایه ای توجه ویژه ای داشتند،تیم تاج بر آن شد تا اقدام به تأسیس شعبه هایی در سراسر کشور نماید و تیم های « تورج » « افسر »، « دیهیم »، « کورش » و « اتم » را در رده های سنی پائین بنابر تصمیم اتخاذ شده تأسیس نمود.

رفته رفته این باشگاه به عنوان یکی از مطرح ترین تیمهای فوتبال کشور بدل گشت و بازیکنانی از قبیل « بیوک جدی کار، پرویز کوزه کنانی، برادران بیاتی، عارف قلی زاده، و.... » از این تیم ظهور کرده و به اوج شهرت در فوتبال دست یافتند.

باشگاه تاج به عنوان میزبان نهایی سومین دوره جام باشگاه های آسیا در سال 1349 ، رقیبان حرفه ای خود را به تهران دعوت کرد و در پایان با غلبه بر نماینده اسرائیل، قهرمانی این دوره از جام را در خانه جشن گرفت که برخی از بازیکنان این دوره عبارت بودند از: « طالبی، کاروحق وردیان، ناصر حجازی، اکبر کارگر جم، غلامحسین مظلومی، مهدی حاج محمد، علیرضا حاج قاسم، منصور پورحیدری، نصرالله عبداللهی و .... ».

با پیروزی انقلاب، تیم تاج به « استقلال » تغییر نام داد و همچنان پر قدرت و درخشان در میدان های سبز مسابقات ظاهر گردید و در سال 1370 بار دیگر عنوان قهرمانی خود را در جام باشگاه های آسیا تکرار نمود. افتخار آفرینان این دوره نیز افرادی چون : « شاهرخ بیانی، شاهین بیانی، مجید نامجومطلق، عبدالعلی چنگیز، مهدی فنونی زاده، امیر قلعه نوعی، عباس سرخاب، حمید بابازاده و .... » بودند.

اکنون تیم استقلال به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاههای آسیا و ایران شناخته میشود


نظرات شما ()

نویسنده: نظاری شنبه 84 اسفند 6   ساعت 1:22 صبح

در این مقاله قصد دارم یک ترفند مفید رجیستری را به شما آموزش دهم کهwww.pars-boy.tk  در حالات مختلف ممکن است به کار رود و بسیار سودمند باشد. همان طور که میدانید در زمان Logoff سیستم تعدادی از برنامه ها به صورت کامل از حافظه برداشته شده و بسته میشوند. تاکید من در این مقاله بر روی گزینه Dialup Connection  میباشد. همان طور که مطلع هستید اگر شما در یوزر مورد نظر خود به اینترنت متصل باشید و ارتباط Connection برقرار باشد پس از Logoff نمودن ،  تماس شما با اینترنت قطع خواهد شد و شما مجبور خواهید بود مجددا تماس خود را برقرار نمایید.
 در این ترفند شما خواهید آموخت که چگونه میتوانید کاری کنید که تماس شما حتی پس از Logoff سیستم برقرار باشد و تماس قطع نشود و بتوانید پس از Login مجدد از آن استفاده نمایید.
 برای شروع ابتدا طبق معمول همیشگی از طریق منوی Start و ابزار Run ابزار Regedit را اجرا نمایید و مسیر زیر را در آن بیابید :
 HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
 در این مسیر بر روی صفحه سمت راست ،  راست کلیک نموده و از شاخه New یک کلید جدید از نوع String ایجاد نمایید.
 نام این کلید جدید را KeepRasConnections بگذارید.
 سپس روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار 1 را برای فعال شدن به آن اختصاص دهید ( برای غیر فعال شدن میتوانید از مقدار صفر استفاده نمایید ).
 پس از ساخت کلید و مقدار دهی آن از رجیستری خارج شوید.
 ممکن است برای اعمال تغییرات نیاز به راه اندازی مجدد سیستم داشته باشید.
 از این پس اگر ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد پس از Logoff نمودن قطع نخواهد شد.


نظرات شما ()

نویسنده: نظاری شنبه 84 اسفند 6   ساعت 1:19 صبح

مطالب قبلی:
راهنمای ساخت وبلاگ (قسمت اول)
راهنمای ساخت وبلاگ (قسمت دوم)
راهنمای ساخت وبلاگ (قسمت سوم)

قسمت چهارم

انتخاب قالب:
 شما می توانید به سادگی یک قالب جدید برای وبلاگتان انتخاب کنید. برای این کار روی لینک انتخاب قالب در سمت راست صفحه کلیک کنید. در صفحه انتخاب قالب، چندین قالب آماده وجود دارد که میتوانید با کلیک روی دکمه انتخاب، قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید. ( توجه داشته باشید که اگر در قالب قبلی تغیری داده باشید، با انتخاب قالب جدید، آن تغیرات از بین می روند) .

مشخصات شخصی:

با کلیک روی دکمه مشخصات شخصی ، به صفحه ای می روید که در آن می توانید بعضی از مشخصاتی را که هنگام ثبت نام وارد کرده اید تغیر دهید.مشخصاتی از قبیل: نام و نام خانوادگی ، جنسیت ، سن و غیره

تنظیمات وبلاگ:

در این صفحه نیز می توانید بعضی دیگر از مشخصات را تغیر دهید. مثل کلمه عبور و عنوان وبلاگ.

ثبت در فهرست کاربران:

این قسمت برای وبلاگ ها اهمیت زیادی دارد. زیرا پس از ثبت، وبلاگ شما در فهرست وبلاگ های پرشین بلاگ نمایش داده می شود و تعداد زیادی به بازدید کنندگان آن افزوده می شود. در بخش موضوع، زمینه فعالیت وبلاگ را مشخص کنید و در بخش توضیحات، شرح کوتاهی راجع به وبلاگ خود بنویسید. ( این شرح در فهرست کاربران جلوی نام وبلاگ دیده می شود. سعی کنید شرحی کوتاه و گویا بنویسید. حتما به زبان فارسی بنویسید)

افزودن عکس به یادداشت:
به علت این که عکس ها فضای زیادی روی اینترنت اشغال می کنند، پرشین بلاگ و بقیه خدمات دهنده های وبلاگ به شما اجازه نمی دهند که روی فضای وبلاگ خود عکس ارسال کنید. عکس هائی که میخواهید به یادداشت هایتان اضافه کنید، یا روی اینترنت هستند و یا روی کامپیوتر شخصی شما. اگر عکس مورد نظر روی یک سایت اینترنتی باشد، کافی است روی آن راست  کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. اکنون تمام عبارتی را که مقابل عنوان Address قرار دارد با ماوس به دقت انتخاب کنید و آن را کپی کنید. حالا به صفحه یادداشتها بروید. در مکان مناسب کلیک کنید . سپس روی گزینه Insert Image کلیک کنید و آدرس کپی شده را در کادر (آدرس تصویر) Paste کنید.  سپس دکمه قبول را کلیک کنید. با این کار عکس مورد نظر به یادداشتتان افزوده می شود. (برای فایلهای Animated gif نیز میتوانید همین کار را انجام دهید). اما اگر عکس روی کامپیوترتان باشد. کار کمی مشکل تر می شود. در این حالت ابتدا باید عکس را روی اینترنت بفرستید یا اصطلاحاً Upload کنید.  پس از آن بقیه کار به همین صورت انجام می شود. ارسال عکس روی اینترنت را در ادامه بررسی می کنیم.

ارسال عکس به اینترنت:

برای اینکه عکسهای خود را روی اینترنت بصورت آنلاین در اختیار داشته باشید. ابتدا باید فضائی روی اینترنت داشته باشید تا بتوانید عکسهای خودتان را روی آن فضا قرار دهید. در اینترنت سایت های زیادی هستند که فضای رایگان در اختیار شما قرار می دهند. شما میتوانید عکسهای خود را روی این فضای رایگان قرار داده و سپس به روشی که گفته شد ، عکس را در وبلاگ خود قرار دهید. تعدادی از این سایتها را اینجا معرفی می کنم:

http://www.villagephotos.com/
http://www.geocities.com/
http://www.sharemation.com/
http://www.netfirms.com/
http://www.50megs.com/
http://www.8m.com/
http://www.20m.com/
http://www.f2s.com/
http://www.20fr.com/

تعداد این سایتها بسیار زیاد است. البته بعضی از سایت ها ی رایگان، اجازه نمیدهند عکسی را که آنجا فرستاده اید، در وبلاگتان قرار دهید. در این میان سایتی که فقط اختصاص به عکس دارد و کارائی بیشتری نیز نسبت به بقیه دارد، سایت http://www.villagephotos.com/ است. من در ادامه روش کار این سایت را توضیح میدهم.
ابتدا به آدرس http://www.villagephotos.com/ بروید. برای ثبت نام در سایت لینک Signup for free را کلیک کنید. دراین صفحه یک نام و یک پاسورد برای خود انتخاب کنید و ای میل خودتان را هم وارد کنید و سپس دکمه Signup now را کلیک کنید.  نام
و پسورد شما به ای میلتان ارسال می شود. اکنون هربار که به این سایت بروید، با وارد کردن نام و پسورد میتوانید وارد فضای اختصاصی خود شوید.اکنون روی لینک Photos در پائین صفحه کلیک کنید. اگر قبلا عکسی ارسال کرده باشید، اینجا میتوانید آن را ببینید. برای ارسال عکس روی لینک Upload new images کلیک کنید. در این صفحه شما میتوانید هربار دو عکس روی ارسال کنید. برای ارسال عکس روی دکمه Browse کلیک کرده، عکس مورد نظرتان را از روی هارد انتخاب کنید و open را کلیک کنید. سپس دکمه uploadرا کلیک کنید. کار تمام است. حالا با کلیک روی لینک continue به صفحه عکسها برگردید. با کلیک روی لینک Copy URL to Clipboard در زیر هر عکس، آدرس عکس را در حافظه کپی کنید. حالا به صفحه یادداشتها بروید. در مکان مناسب کلیک کنید . سپس روی گزینه insert image کلیک کنید و آدرس کپی شده را در کادر (آدرس تصویر) paste کنید. سپس دکمه قبول را کلیک کنید. با این کار عکس مورد نظر به یادداشتتان افزوده می شود.



 

نظرات شما ()

نویسنده: نظاری شنبه 84 اسفند 6   ساعت 1:17 صبح


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حسن نظاری::.
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
4324 :مجموع بازدیدها
4 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
درباره خودم
پسرطلائی
لوگوی خودم
پسرطلائی
صفحات اختصاصی
بایگانی نوشته ها
زمستان 1384
اشتراک